دهه فجر بهترین زمان برای روایت پیشرفت‌ها است

استاندار کرمان با اشاره به اینکه دهه فجر، دهه امید و بهترین زمان برای روایت پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده است، گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند اقدامات را با ذوق و ظرافت به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _یکشنبه، یکم بهمن_ در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان با گرامیداشت یاد امام راحل (ره)، شهدا، سردار شهید سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: دهه فجر، جشن استقلال کشور است و از سال اول پیروزی انقلاب در دستور کار قرار دارد و همواره برنامه‌هایی برای سالگرد این پیروزی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه ایران با انقلاب اسلامی از یوغ کشورهای غربی خارج شد و استقلال به معنای واقعی در کشور به وجود آمد، افزود: امروز در آمریکای لاتین هم بسیاری از مردم علیه آمریکا به پا خاستند، اما ۴۵ سال قبل خیلی کار مهمی بود که انقلاب اسلامی آن را علم و از این طریق راه را برای دنیا باز کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه جایگاه مهم جغرافیایی و نزدیکی به بلوک شرق از ظرفیت‌های کشور ایران بوده است، تصریح کرد: یکی از ناراحتی‌های دشمنان ما این است که دچار شکست شدند و حتی در بخشی از کتاب خاطرات حسین فردوست که از کودکی با شاه ارتباط داشته است، آمده که شاه چقدر در کشورداری و تصمیم‌گیری حلقه به گوش کشورهای غربی بوده است.

وی تبیین پیروزی انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان را ضروری خواند و گفت: نسل جدید شاید دلایل و چرایی انقلاب را ندانند؛ لذا ما وظیفه و رسالت داریم نسبت به برنامه‌های دهه فجر خانواده و اطرافیان خود را توجیه کنیم تا شرایط انقلاب را بدانند و دشمن نتواند شبهه وارد کند.

فداکار با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خدمات نظام در حوزه سوادآموزی و اشتغال زنان، افزایش تعداد پزشکان عمومی و متخصص، احداث جاده، گازرسانی و آبرسانی باید بیان شود و دهه فجر این فرصت را در اختیار می‌گذارد که شیوه‌ها و عملکردهای پیشین را ارزیابی کنیم تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه دهه فجر، دهه امید و جشن استقلال و بهترین زمان برای روایت پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های ایجاد شده است، گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی دارند و می‌توانند اقدامات را با ذوق و ظرافت در شبکه‌های اجتماعی بیان کنند و به اطلاع مردم برسانند.

استاندار کرمان ادامه داد: خدماتی که به مردم ارائه شده است، باید به خوبی منعکس شود که مردم شیرینی آن را احساس کنند و اگر مانعی بر سر راه پروژه‌ای بوده و رفع شده است، باید به خوبی بیان و به مردم اطلاع داده شود.

فداکار در ادامه به موضوع انتخابات و اهمیت آن با توجه به تأکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب از ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: بزرگترین کار دولت در سال جاری انتخابات است که در دنیا نیز شاخص بوده و نماد دموکراسی و مردم سالاری است و باید آن را برجسته و کمک کنیم این رقابت پرشور برگزار شود.

وی با اشاره به لزوم تأمین زیرساخت‌های انتخابات و فراهم کردن محیط مناسب برای برگزاری انتخابات، ادامه داد: وظیفه داریم به شور انتخاباتی کمک کنیم و مردم به صحنه بیایند و رأی دهند و زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم کنیم و امکان دسترسی مردم به صندوق‌های رأی تسهیل شود.

فداکار با اشاره به نقش مهم روابط عمومی‌ها در تشویق به حضور مردم و تبیین ضرورت اصل انتخابات، گفت: قله انتخابات، مشارکت است که باید دشمن کورکُن باشد، زیرا دشمن سرمایه‌گذاری کرده تا مردم را بی‌انگیزه کند و پای صندوق‌های رأی نیایند.

وی با تأکید بر اینکه برای ما فرقی ندارد که چه کسی رأی بیاورد، گفت: افرادی که توسط شورای نگهبان تأیید شده‌اند، به صحنه آمده و مردم به آن‌ها رأی می‌دهند و برای ما مهم این است که در این ۴۰ روز باقی مانده تا انتخابات، تمهید کرده و با ابزارها و شیوه‌های مختلف مردم را به حضور دعوت کنیم.

کد خبر 721955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.