تاثیر مستقیم پاسخگویی و خدمت‌رسانی مسئولان در امیدآفرینی

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: باید در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و تبلیغات، تلاش وافری صورت گیرد و هیچ مسئولی نباید خود را از رسانه‌ها دور کند، چراکه پاسخگویی و ارائه خدمات، امیدآفرینی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، بهنام نظری عصر امروز _یکشنبه، یکم بهمن_ در جلسه شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی سه عامل مهم امنیت، اقتدار و پیوند بین مردم و نظام را ضمانت می‌کند.

وی با اشاره به اجرای صحیح راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه همه مدیران باید در هر برهه‌ای فضا را برای انتخابات آماده کنند، تصریح کرد: بدون شک انقلاب در این انتخابات به واسطه حضور مردم واکسینه خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران در سوریه اضافه کرد: این انتخابات لیله القدر نظام جمهوری اسلامی است و خون‌هایی که برای اعتلای آن ریخته شده یکی از پایه‌های اقتدار و اعتلای جمهوری اسلامی است.

نظری ادامه داد: براساس مواد ۷۰ تا ۸۰ قانون انتخابات که مختص مسائل تبلیغاتی است، هر فردی که به هر نحوی کوچک‌ترین رفتاری داشته باشد که شائبه گرایش به نامزدی را ایجاد کند، از مسیر صحیح خارج است.

وی افزود: از هیچ دستگاه اجرایی، مدیرکل، رئیس اداره و حتی کارمندان، چنین رفتارهایی را نمی‌پذیریم چراکه باید در دولت سیزدهم، ترمیم رابطه دولت و مردم صورت گیرد و انتخابات یکی از مسیرهای این ترمیم است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: سلامت انتخابات باید سلامت واقعی باشد، امید می‌رود در یازدهم اسفندماه یک حماسه بزرگ در کشور رخ دهد.

وی با بیان اینکه ماده ۱۳ قانون انتخابات ناظر به همه دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: باید دستگاه‌ها همه امکانات و توان خود را در این راستا ارائه کنند.

نظری به ارائه امکانات دستگاه‌های اجرایی برای نامزدها تاکید کرد و افزود: تا سوم بهمن ماه فرصت برای اعلام امکانات از سوی دستگاه‌ها باقی است.

وی ادامه داد: تعدادی از دستگاه‌ها هنوز امکانات خود را اعلام نکرده‌اند و اگر این اعلام صورت نگیرد، اعمال قانون صورت می‌گیرد و متخلف محسوب می‌شوند؛ چهارم بهمن ماه اسامی این دستگاه‌ها اعلام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: در استان ۳۰۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات داریم که احتمال تغییر این آمار وجود دارد.

وی افزود: طبق قانون شفافیت مالی، داوطلبین انتخابات باید تمام هزینه‌کرد خود را در سامانه شفافیت ثبت کنند و تمام فعالیت‌ها ثبت می‌شود.

نظری با اشاره به در پیش بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید در اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و تبلیغات، تلاش وافری صورت گیرد و هیچ مسئولی نباید خود را از رسانه‌ها دور کند، چراکه پاسخگویی و ارائه خدمات، امیدآفرینی خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید در دهه فجر همه اقدامات صورت گرفته به بهترین شکل ممکن به مردم منتقل شود.

کد خبر 721939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.