خلاصه بازی بایرن مونیخ و وردربرمن+ فیلم

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته هجدهم بوندس‌لیگای آلمان در کمال ناباوری مقابل وردربرمن با یک گل شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم بوندس‌لیگای آلمان، امروز _یکشنبه یکم بهمن_ تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از ساعت ۱۸ به وقت تهران در ورزشگاه خانگی خود آلیانتس آره‌نا میزبان وردربرمن بود و برخلاف انتظار این بازی را با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان نه‌چندان مطرح خود واگذار کرد.

پس از آنکه اولین گل وردربرمن در دقیقه ۲۵ توسط VAR مردود اعلام شد، میشل وایزر در دقیقه ۵۹ سرانجام قفل دروازه‌ها را شکست و همین گل در نهایت منجر به ثبت بیست‌وهفتمین پیروزی وردربرمن در یکصدوچهاردهمین مصاف وردربرمن و بایرن مونیخ در بازی‌های رسمی شد.

با این نتیجه روند شکست‌ناپذیری بایرن‌مونیخ برابر وردربرمن که از ماه سپتامبر سال ۲۰۰۸ آغاز و شامل ۳۲ بازی رسمی می‌شد، به پایان رسید که این طولانی‌ترین مدت شکست‌ناپذیری یک تیم برابر تیمی دیگر از بوندس‌لیگا در تاریخ این مسابقات بود.

باتوجه به پیروزی بایرلورکوزن صدرنشین در بازی روز گذشته‌اش در خانه لایپزیش، شکست باواریایی‌ها فاصله آنها را با صدر جدول به ۷ امتیاز افزایش داد که جبران آن را برای شاگردان توماس توخل سخت‌تر از قبل کرد. در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بایرلورکوزن ۴۸ امتیازی صدرنشین است، بایرن‌مونیخ با ۴۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اشتوتگارت ۳۴ امتیازی سوم است.

کد خبر 721938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.