سامانه بارشی کردستان را فرا می‌گیرد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: از بعدازظهر فردا (دوشنبه) تا روز پنجشنبه شاهد فعالیت موجی در شمال غرب کشور خواهیم بود که موجب ابری شدن آسمان و در بعضی ساعات بارش باران و برف و در ارتفاعات، گردنه‌ها و مناطق سردسیر استان، کولاک خواهد شد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کردستان اظهار کرد: پیرو هشدار سطح زرد، از بعدازظهر فردا دوشنبه تا روز پنجشنبه شاهد فعالیت موجی در شمال غرب کشور خواهیم بود که موجب ابری شدن آسمان، مه، وزش باد شدید، در بعضی ساعات بارش باران و برف و در ارتفاعات، گردنه‌ها و مناطق سردسیر استان، کولاک خواهد شد.

وی افزود: انتظار داریم مقدار بارش‌ها در نیمه غربی استان همچون شهرستان‌های مریوان، بانه و سروآباد در بازه زمانی بعدازظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه قابل توجه‌تر باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان ادامه داد: برای روز پنجشنبه عمده بارش‌ها در نوار غربی استان رخ خواهد داد.

پناهی خاطرنشان کرد: از امروز تا روز سه‌شنبه میانگین دمای شبانه‌روزی دو تا چهار درجه سلسیوس افزایش می‌یابد اما از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده به‌تدریج دما روند کاهشی خواهد داشت.

کد خبر 721909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.