خلاصه بازی تایلند و عمان + فیلم

تیم‌های ملی تایلند و عمان دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را مقابل هم انجام دادند که این بازی با تساوی بدون‌گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال عمان و تایلند از ساعت ۱۸:۰۰ امروز _یک‌شنبه یکم بهمن_ در چارچوب دومین بازی مرحله گروهی (گروه ششم) در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار کسل‌کننده در نهایت با تساوی بدون‌گل دو تیم خاتمه یافت.

موعود بنیادی‌فر قاضی بازی امروز تایلند و عمان بود و این داور کشورمان را در این بازی، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به‌عنوان کمک داوران اول و دوم همراهی کردند و علیرضا فغانی هم در این دیدار داور چهارم بود.

تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ در اولین دیدار مقابل عربستان دو بر یک شکست خورده و با ۹ امتیاز قعرنشین بود اما تایلند در اولین بازی خود قرقیزستان را با نتیحه دو بر صفر شکست داد و با توجه به تفاضل بهتر نسبت به عربستان صدرنشین بود.

برانکو ایوانکوویچ که هدایت عمان را برعهده دارد برای آنکه شانس صعود تیم خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی حفظ کند به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت و در سوی دیگر هم تیم تایلند در صورت کسب هر سه امتیاز این مسابقه صعودش به یک هشتم نهایی قطعی می‌شد اما هر دوی این اتفاقات باهم رخ نداد تا کار به بازی پایانی و نتیجه دیدار عربستان و قرقیزستان بکشد.

کد خبر 721901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.