مجتمع ویلایی ۱۴۰۰ میلیاردی غیرمجاز در لاهیجان تخریب شد
عکس آرشیوی

فرمانده انتظامی لاهیجان از تخریب یک مجتمع ویلایی غیرمجاز به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این ملک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه حفاظت از منابع طبیعی و حفظ آن برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهار کرد: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست درازی کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: فردی سودجو در حریم ساحل دریای روستای امیرآباد بخش رودبنه شهرستان لاهیجان اقدام به ساخت غیرمجاز یک مجتمع ویلایی کرده بود که در اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، این مجتمع ویلایی ۱۴ واحدی غیرمجاز با حکم قضائی و حضور کارشناسان منابع طبیعی و دستگاه قضا تخریب شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان خاطرنشان کرد: مالک این مجموعه با وجود تذکرات متعدد، بدون اخذ هیچ گونه مجوزی در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع اقدام به ساخت این مجتمع ویلایی کرده بود.

این مقام انتظامی از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این ساختمان را هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

کد خبر 721885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.