نجات جان دو شهروند از آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از نجات جان دو شهروند از آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در بلوار امیرکبیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، ابراهیم بابایی اظهار کرد: امروز_ یکشنبه یکم بهمن_ و پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ بلافاصله سه دستگاه خودروی اطفای حریق و امدادونجات به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه طبقه همکف یک منزل مسکونی دو طبقه گرفتار آتش‌سوزی شد و احتمال سرایت سریع شعله‌های آتش به واحد طبقه بالا بسیار زیاد بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اشاره به دودگرفتگی طبقه بالایی این واحد مسکونی، تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه، با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات ویژه آتش‌نشانی وارد منزل شده و دو نفر از ساکنین گرفتار شده در آتش و دود را که به‌خاطر ترس از شعله‌های سهمگین آتش در یکی از اتاق‌های ساختمان محبوس شده بودند، با رشادت نجات دادند.

وی از مصدومیت یک نفر از افراد نجات‌یافته و تحویل او به عوامل اورژانس خبر داد و گفت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

کد خبر 721861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.