۱۱۴ کیلومتر از راه‌های روستایی خراسان شمالی بهسازی و روکش شد

مدیرکل راهداری خراسان شمالی از بهسازی و روکش ۱۱۴ کیلومتر از راه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: ۱۳۹ میلیارد تومان برای این امر هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد رشیدی امروز _ یک شنبه یکم بهمن_ در همایش عملکرد امید آفرین اظهار کرد: در سال گذشته ۵۸ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی استان و طی ۹ ماه امسال، ۱۱۴ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی با صرف ۱۳۹ میلیارد تومان اعتبار بهسازی و روکش شده است که افزایش ۹۶ درصدی عملکرد را نشان می‌دهد.

وی افزود: سال گذشته ۸۲ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان احداث و آسفالت شد و این میزان در ۹ ماه امسال ۵۲.۵ کیلومتر است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی از افزایش ۹۶ درصدی بهسازی و روکش راه‌های فرعی و روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم در استان احداث و آسفالت راه‌های روستایی شدت بیشتری داشته است و اکنون برخورداری از راه‌های آسفالت در استان به ۴۷.۴ درصد رسیده است.

رشیدی از هزینه ۷۷ میلیاردی برای تجهیز و خرید ماشین آلات راهداری خبر داد و افزود: در راستای رفع مشکلات حوزه روستایی، ۲۲ پل احداث و آماده بهره برداری شده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون در حوزه پروژه‌های راه بالغ بر هزار میلیارد تومان قرارداد بسته شده است، همچنین ۱۰ دوربین ثبت تخلف و دو دوربین نظارتی نصب و راهداری شد.

کد خبر 721845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.