عاملان سرقت ۵۰ تلفن همراه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره‌ای که اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص پرونده مذکور را آغاز کردند و متوجه شدند سارقان سه نفر هستند که به وسیله یک موتورسیکلت تلفن‌های همراه شهروندان را از دست آنها قاپ می‌زنند و به سرعت از محل متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و به‌کارگیری اقدامات تخصصی، سارقان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه‌های خود دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه تاکنون سارقان توسط ۵۰ نفر از مال باختگان شناسایی و آنها به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: شهروندان هنگام صحبت کردن با تلفن همراه مراقب باشند و در صورت مواجه شدن با این سارقان از درگیر شدن با آنها خودداری و در اسرع وقت مشخصات ظاهری و در صورت امکان شماره پلاک موتورسیکلت یا خودروی آنها را به پلیس اطلاع دهند و شماره سریال تلفن همراه خود را نیز یادداشت کنند تا در صورت سرقت بتوان آن را ردیابی کرد.

کد خبر 721844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.