تصویب طرح تفصیلی منطقه ۲ شاهرود در کمیسیون ماده ۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از تصویب طرح تفصیلی منطقه دو شاهرود در کمیسیون ماده ۵ اداره کل راه و شهرسازی شرق استان خبر داد.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان، با اشاره به تقسیم شهر شاهرود به دو منطقه، اظهار کرد: طرح تفضیلی شهر شاهرود توسط مشاور ذیصلاح در حال مطالعه و بازنگری است.

وی با اشاره به تصویب طرح تفصیلی منطقه دو شاهرود افزود: در جلسه کمیسیون ماده ۵ طرح تفصیلی منطقه دو شاهرود که حدوداً نیمی از شهر شاهرود را شامل می‌شود به تصویب رسید که بر اساس این طرح، شبکه معابر، ضوابط ساخت‌وساز و کاربری‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه هر ۱۰ سال طرح‌های توسعه شهری مورد بازنگری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هم اکنون علاوه بر شاهرود، طرح‌های توسعه شهری شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار و مهدیشهر نیز در حال مطالعه و بازنگری است که بنا داریم کمتر از شش ماه آینده تمامی طرح‌ها را به پایان برسانیم.

وی هدف از بازنگری طرح تفصیلی را به‌روز کردن کاربری‌های معابر و به حداقل رساندن مشکلات مردم و همچنین مراجعات شهروندان به شهرداری در جهت افزایش تراکم و ساخت‌وساز دانست و افزود: بعد از ابلاغ طرح تفصیلی شهر شاهرود، پرونده‌های مطروحه در کمیسیون ماده صد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 721832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.