تلاش رژیم صهیونیستی برای عبور از بحران با ترورهای کور/ پاسخ سرسخت مقاومت در آینده

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است، نجات دهد، بنابراین هرگونه اقدامی علیه ایران و محور مقاومت با پاسخ سرسخت محور مقاومت در آینده مواجه خواهد شد.

حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دمشق و شهادت پنج مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه اظهار کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به منطقه مسکونی المزه در غرب دمشق نقض آشکار حاکمیت کشور سوریه تلقی می‌شود و از نظر قوانین بین‌المللی محکوم است.

وی افزود: این اقدام زمانی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی در طول صد روز گذشته که از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد، نتوانسته است یک پیروزی نظامی به‌دست آورد.

کارشناس مسائل خاورمیانه تصریح کرد: شرایط رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه کاملاً ناپایدار است، به دلیل اینکه این رژیم در طول جنگ صد روزه اخیر بیش از ۲۰۰۰ کشته و ۷ هزار زخمی داشته است و ۹۰۰ تانک مرکاوا نیز از این رژیم منهدم شده و احساس مقامات رژیم صهیونیستی این است که جمهوری اسلامی ایران در مدیریت عملیات طوفان‌الاقصی نقش داشته است.

ترورهای کور ناشی از ضعف و زبونی رژیم صهیونیستی است

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هرگاه با یک بحران و بن‌بست داخلی مواجه می‌شود به سمت گسترش این بحران و حمله‌های نابخردانه و ترورهای کور حرکت می‌کند و سعی می‌کند مقامات و شخصیت‌های تأثیرگذار در محور مقاومت را ترور کند.

هانی‌زاده ادامه داد: حادثه تروریستی در کرمان، همچنین ترور شخصیت‌هایی در لبنان و سوریه ناشی از شکست نظامی و سیاسی این رژیم است؛ به‌یقین جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اقدامات شتابزده عمل نخواهد کرد، اما انتقام سختی در آینده از رژیم صهیونیستی خواهد گرفت.

وی شرایط فعلی برای رژیم صهیونیستی را بسیار دردناک توصیف کرد و افزود: آثار شکست در ارتش رژیم صهیونیستی به‌طور کامل آشکار شده است؛ از سویی دیگر نیروی مقاومت انصارالله یمن ضربه مهلکی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد می‌کند زیرا تمام کشتی‌های حامل اسلحه برای رژیم صهیونیستی در تنگه باب‌المندب متوقف می‌شوند و این موجب ضعف ساختاری رژیم و ارتش آن شده است؛ به همین دلیل این ترورهای کور ناشی از ضعف و زبونی رژیم تلقی می‌شود.

اقدامات رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند این رژیم را از باتلاق نجات دهد

کارشناس مسائل خاورمیانه حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل عراق را در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در سوریه بی‌تأثیر ندانست و گفت: طبیعی است که ایران انتقام سختی از رژیم صهیونیستی گرفته است و حمله سپاه پاسداران به اربیل که موجب کشته شدن شماری از افسران موساد شده است در این موضوع بی‌تأثیر نیست اما به هر حال ایران این حق را دارد که مراکز جاسوسی و توطئه علیه خود را منهدم کند.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است، نجات دهد، بنابراین هرگونه اقدامی علیه ایران و محور مقاومت با پاسخ سرسخت محور مقاومت در آینده مواجه خواهد شد.

کد خبر 721830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.