نرخ بیکاری در خراسان شمالی ۳ درصد کاهش یافت

استاندار خراسان شمالی از کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در استان خبر داد و گفت: بهبود شاخص‌ها در استان نشان‌دهنده تلاش مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ یکشنبه یکم بهمن_ در همایش عملکرد امید آفرین اظهار کرد: روابط عمومی دستگاه‌ها در انعکاس و اطلاع رسانی اقدامات و پروژه‌های امید بخش انجام شده در راستای جهاد تبیین نقش مؤثری دارند.

وی افزود: گزارش‌های ارائه شده در همایش عملکرد امید آفرین، تنها بخشی از اقدامات دولت در استان است و روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین، خدمات ارائه شده را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال ایجاد بدبینی و ترویج فرهنگ غربی و ایجاد چالش در نظام است، حضور مسئولان در بین مردم و ارائه گزارش، یک تکلیف در جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه مردم همواره هوشیار هستند و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند، ادامه داد: انقلاب اسلامی با دخالت دادن مردم در تمام امور گام برداشته که این از مهمترین دستاوردهای نظام در راستای تعالی نظام است.

استاندار خراسان شمالی گفت: وابستگی به قدرت‌های بیگانه با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی و بر پایه مبانی دینی و رهبری فرزانه رفع شده است.

حسین‌نژاد تصریح کرد: پیش‌بینی پروژه‌های بسیار در حوزه آبرسانی برای تأمین آب پایدار و رفع مشکل کم آبی از قبل صورت گرفته و اقدامات در حال انجام است.

وی اضافه کرد: از ابتدای دولت سیزدهم انجام روکش تقویتی راه‌های اصلی و شریانی به طول ۳۹۶ کیلومتر و بیش از ۳۲۱ هزار متر مربع لکه گیری، اخذ مجوز احداث سد جدید و اتمام پروژه‌های سدسازی، احداث شهرک‌های صنعتی، پروژه‌های آب رسانی و انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و تمام پروژه‌های مطلوب باید به سمع و نظر و اطلاع مردم برسد.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: نرخ بیکاری در استان پیش از دولت سیزدهم بیش از ۱۰ درصد بود و در پاییز امسال به هفت درصد رسید که بسیار حائز اهمیت است.

حسین‌نژادگفت: مردم باید بدانند که مسئولان دغدغه رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم را دارند و در این زمینه تلاش می‌کنند و ارتقای شاخص‌ها در استان نشانگر تلاش و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و مسئولان است.

کد خبر 721828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.