عصرانه خبری شهرهای ایران در یکم بهمن‌

در این بسته خبری از بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران تبدیل می‌شود تا افتتاح ۴ نیروگاه خورشیدی تا پایان سال در پایتخت و پیش‌بینی راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی تا پایان سال در مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تخصیص مشروط سهمیه و صدور کارت سوخت برای تاکسی‌ها در تبریز

عبدالرحیم قاصدی، مدیرعامل این سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از تخصیص مشروط سهمیه و صدور کارت سوخت خودروها توسط ستاد مدیریت حمل‌ونقل سوخت کشور خبر داد.

افتتاح ۴ نیروگاه خورشیدی تا پایان سال در پایتخت

حلیا سادات حسینی، مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران از افتتاح چهار نیروگاه خورشیدی در مناطق ۲۱ و ۴ و ۹ و ۵ تا پایان سال خبر داد.

پیش‌بینی راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی تا پایان سال در مشهد

جمال حسن بارانی، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: حمایت از فرهنگ خلاقیت و نوآوری از وظایف شهرداری در حوزه فرهنگ شهروندی است و شهرداری می‌کوشد با بهره گیری از نخبگان و دانشگاهیان و شرکت‌های دانش بنیان، مسائل شهری را تدقیق و آن‌ها را حل کند.

۳۶۲ مورد آتش سوزی در کرج مهار شد

محمد یساولی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ۳۶۲ مورد آتش سوزی طی دیماه سال جاری در مناطق مختلف این کلانشهر مهار شد.

مشارکت دانش آموزان در فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست مؤثر است

علی کلهر، شهردار کهریزک با اشاره به برگزاری نمایشگاه هوای پاک با حضور دانش‌آموزان گفت: مشارکت دانش‌آموزان در فرهنگ‌سازی در حوزه محیط زیست و اهمیت هوای پاک نقش مؤثری خواهد داشت.

اتهام کارمند بازداشتی در اردبیل مربوط به گذشته است

شهردار اردبیل با اشاره به بازداشت یکی از کارکنان این مجموعه با اتهام دریافت رشوه گفت: اتهام منتسب به این کارمند مربوطه به دوره مدیریتی سال‌های گذشته است.

الحاق یک هزار و۶۰ هکتار زمین به گستره شهر اشتهارد

مهدی مهدوی نیا، شهردار اشتهارد از الحاق یک هزار و ۶۰ هکتار زمین برای ساخت واحدهای مسکونی جدید و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و امثال آن به گستره جغرافیایی این شهر خبر داد.

بوشهر به سومین شهر بدون گدای ایران تبدیل می‌شود

امیرحسین احمدپور، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: با آغاز فاز دوم طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار برای رسیدن به عنوان سومین شهر بدون گدای ایران تلاش می‌کنیم.

پارک فدک ورامین در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می‌شود

محمد وصالپور، رئیس شورای اسلامی شهر ورامین گفت: پارک فدک ورامین در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می‌شود.

رشد ۴۰ درصدی بودجه شهرداری شهرکرد نسبت به سال ۱۴۰۲

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: لایحه بودجه پیشنهادی حدود یک‌هزار و ۵۵۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری شهرکرد در صحن علنی تقدیم شورای اسلامی مرکز استان شد.

کد خبر 721827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.