شاخص راه روستایی در خراسان شمالی ۴.۴ درصد افزایش یافت

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به هزینه پنج میلیاردی آسفالت هر کیلومتر راه روستایی گفت: شاخص دسترسی راه‌های روستایی استان ۴.۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _یکشنبه یکم بهمن_ در همایش عملکرد امیدآفرینی اظهار کرد: مهم‌ترین اتفاق دولت سیزدهم برای استان، سفر رئیس‌جمهور بود که نتیجه این سفر ۱۹۸ مصوبه با ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار شد.

وی افزود: انتقال آب‌های شمال استان مهم‌ترین مصوبه محقق شده سفر رئیس‌جمهور بود که پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافت.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با ابلاغ مصوبات سفر رئیس‌جمهور اقدامات خوبی در بخش‌های راه، آب، طرح‌های هادی و حوزه‌های اجرایی انجام شد.

رشیدی اضافه کرد: بیش از ۴۰ درصد افزایش دسترسی روستاها به اینترنت پر سرعت انجام شده و اجرای شبکه فیبر نوری موجب خواهد شد تا سرعت اینترنت به صد برابر افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: هر مدیری می‌تواند رسانه مستقلی باشد تا ارزیابی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی خود را در راستای تبیین مزایای پروژه‌ها رقم بزند.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر روستایی و ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهری انجام شده و ۲,۵۰۰ میلیارد تومان پروژه کلنگ‌زنی در سامانه منتاک برای ایام‌الله دهه فجر ثبت شده است.

رشیدی گفت: ۷۴۱ پروژه با اعتبار ۶,۸۰۰ میلیارد تومان در سامانه منتاک تاکنون ثبت شده که تا ایام‌الله دهه فجر ممکن است افرایش پیدا کند.

وی افزود: شاخص راه روستایی در استان ۴.۴ درصد افزایش داشته است و این در حالی است که برای احداث هر کیلومتر راه روستایی ۵ میلیارد تومان اعتبار نقدی هزینه می‌شود.

کد خبر 721812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.