استاندار فقید آذربایجان‌ شرقی با تسلط وارد فضای کاری شد

وزیر کشور گفت: استاندار آذربایجان‌ شرقی با تسلط وارد فضای کاری شد و استانداری دلسوزی بود که نبودش برای همه ما تاسف‌بار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، احمد وحیدی ظهر امروز -یکشنبه یکم بهمن- در آئین تشییع «عابدین خرم» استاندار آذربایجان شرقی در تبریز عروج شهادت گونه مهاجر الی الله را خدمت مردم و نیروهای مسلح تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: وی بسیار پایدار در ایمان خود بود و از ۱۲ سالگی وارد میدان مبارزات شد.

وی افزود: عابدین خرم برای دین خدا و دفاع از اسلام مرزی برای خود قائل نبود و برای این کار تأملی نداشت.

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار فقید آذربایجان شرقی در استانداری نیز بار سنگینی را قبول کرد و از اموال و نفس خود گذشت، ادامه داد: وی جانباز ۵۰ درصدی بود و هیچ گاه عقب ننشست. خرم در تمام عمر خود در حال مجاهدت بود و در سردشت شیمیایی شد که عامل اصلی رحلتش شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: وی با تسلط وارد فضای کاری می‌شد و استانداری دلسوزی بود که فقدانش برای همه ما تأسف‌بار است.

وی با اشاره به اینکه عابدین خرم در امور امنیتی مقتدر، در امور اقتصادی و اجتماعی کاربلد بود و بسیار ساده زیست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به رزمندگان عاشورایی افتخار می‌کند و حضور مردم نشانه ارتباط قوی میان مردم و دولت است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز مردم استان نشان دادند که قدرشناس خدمات فرزندان خود هستند، سردار خرم شبانه‌روز برای توسعه استان تلاش کرد و در هر جا بود مثل سپاه برای دفاع از اسلام و کشور انجام وظیفه می‌کرد.

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم، امام جمعه تبریز نیز تاکید کرد: او مشقت‌های زیادی در سپاه دید و در مدت شش ماه در دست تکفیری‌ها اسیر بود. وی همچنین خدمات استاندار فقید آذربایجان شرقی را ارج نهاد.

امام جمعه تبریز از حضور با شکوه مردم استان، وزیر کشور، استاندار آذربایجان غربی و سایر مسئولان و فرماندهان و هم‌رزمان سردار خرم در سپاه در مراسم تشییع قدردانی کرد.

کد خبر 721800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.