توزیع ۲۱۸۰ بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای برگزاری پروژه‌های کاروان سلامت و حمایتی این جمعیت در دی سال‌ جاری، ۲۱۸۰ بسته معشیتی و بهداشتی در سطح استان توزیع شد.

مسعود مثنوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در راستای برگزاری پروژه‌های حمایتی و کاروان سلامت در استان چهارمحال و بختیاری، بسته‌های معیشتی و بهداشتی را بین ۹۵۰ نفر در سطح استان توزیع کردند.

وی افزود: در این اقدام که با مشارکت ۸۵ نفر از داوطلب فعال جمعیت هلال‌احمر، صورت گرفت، بیش از ۲۱۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش مالی بیش از هفت میلیارد ریال توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این کاروان، خدماتی از قبیل ویزیت رایگان بیماران، توزیع داروی رایگان، خدمات مشاوره روان‌شناسی، خدمات ویزیت مامایی و سنجش فشار و قند خون به صورت رایگان به مردم ارائه شد.

وی اضافه کرد: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال‌احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، کاهش هزینه‌های درمانی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی، همچنین ایجاد مشارکت مؤثر در بین داوطلبان برگزار می‌شود.

کد خبر 721746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.