سند جامع فرهنگی شهر قم تدوین می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از تدوین سند جامع فرهنگی شهر قم با مشارکت نخبگان فرهنگی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهدی اصفهانیان مقدم امروز_ شنبه یکم بهمن_ در دیدار شهردار قم با ائمه جماعات منتخب شهر قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: معاونت خدمات شهری با ۶ سازمان تابعه و مجموعه‌ای پیمانکاران یکی از بزرگ‌ترین معاونت‌های شهرداری است.

وی با اشاره به اینکه این معاونت به صورت مستقیم با مردم در ارتباط دارد، افزود: عملکرد این معاونت در افزایش رضایت مردم و امیدآفرینی در جامعه مؤثر است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه در این معاونت توجه ویژه ما به ارتقای محیط زیست و کیفیت زندگی مردم است، خاطرنشان کرد: ایجاد ۱۱ مجموعه فرهنگی ورزشی در مناطق هشتگانه شهر قم یکی از اقداماتی است که در مسیر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان در دستور کار قرار دارد.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به اینکه تدوین سند جامع فرهنگی شهر قم در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: برای تدوین این سند می‌توانیم از نظرات ائمه جماعات بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه تدوین پیوست فرهنگی برای تمام پروژه‌های شهری در دستورکار قرار دارد، تصریح کرد: تدفین پنج شهید گمنام در سطح پنج بوستان شهری قم و پیوست‌های عفاف و حجاب در سطح مناطق هشت‌گانه انجام شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه احداث ۴۰۰ بوستان به مساحت ۲۷ میلیون مترمربع موجب شده است قم به رتبه سوم فضای سبز در کلانشهرهای کشور برسد، گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی قم تلاش شده است تا از گیاه‌های سازگار و مثمر استفاده شود.

اصفهانیان‌مقدم با بیان اینکه برای بهبود سیما و منظر اقدامات مطلوبی انجام شده است، افزود: ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائرین و شهروندان و ارتقای کیفیت میزبانی اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه در طول سال حدود ۱۷ مناسبت ملی و مذهبی داریم، عنوان کرد: رویکرد ما استفاده از ظرفیت‌های مردمی، مساجد و هیئت‌های مذهبی برای ارائه خدمات مطلوب است.

کد خبر 721722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.