اعزام ۲۰۰۰ دانشجوی قزوینی به اردوی راهیان نور

فرمانده بسیج دانشجویی استان قزوین از اعزام ۲۰۰۰ دانشجوی این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

ابوذر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اعزام ۷۶ هزار دانشجو از سراسر کشور طی سال گذشته به اردوهای راهیان نور اشاره و اظهار کرد: سفر راهیان نور سال گذشته با افزایش حضور دو تا سه برابری دانشجویان همراه بود.

وی افزود: اردوی راهیان نور دانشجویی استان قزوین نیز سال گذشته با استقبال ۲.۵ برابری دانشجویان با حضور بیش از ۱۱۰۰ دانشجو برگزار شد.

رئیس بسیج دانشجویی استان قزوین از اعزام دو هزار دانشجوی این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و خاطرنشان کرد: سال جاری سقف ثبت‌نام دانشجویان استان برای شرکت در این اردو دو هزار نفر است و با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و انتخابات در نظر داریم این اردوها ۱۰ روز پیش از انتخابات برگزار شود.

محمدی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده دانشجویان دختر بیست‌وسوم تا بیست‌وهفتم بهمن و دانشجویان پسر بیست‌وهشتم بهمن تا دوم اسفند به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی هزینه دریافتی از دانشجویان را ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: سایر هزینه‌ها توسط سپاه و دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) تأمین خواهد شد. ضمن اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هم اعلام حمایت مالی کرده است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان قزوین افزود: ثبت‌نام اردوهای راهیان نور توسط دانشگاه انجام می‌شود و بسیج دانشجویی پشتیبانی این برنامه را بر عهده خواهد داشت.

کد خبر 721697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.