۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
دستگیری ۶۸ سارق در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به دستگیری ۲۵۸ تبعه غیرمجاز گفت: ۶۸ سارق مرتبط با انواع سرقت‌های به وقوع پیوسته در این شهرستان با انجام اقدامات فنی پلیس در دزفول شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه و ضربتی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، روح‌الله یاری‌زاده امروز _شنبه سی‌ام دی_ اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرم در این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد و ۶۸ سارق مرتبط با انواع سرقت‌های به وقوع پیوسته در این شهرستان با انجام اقدامات فنی پلیس در دزفول شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای این طرح کشف شد ضمن اینکه مأموران پلیس موفق به کشف ۷۶ فقره سرقت، جمع‌آوری هشت معتاد متجاهر و دستگیری ۲۵۸ تبعه غیرمجاز شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با تاکید بر اهتمام پلیس به ارتقای امنیت پایدار در این شهرستان تصریح کرد: ۴۹ دستگاه خودرو و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز طی ۷۲ ساعت اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دزفول توقیف شد.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و اعزام متهمان به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: مردم عزیز شهرستان دزفول در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع مواد مخدر و فعالیت خانه‌های تیمی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 721653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.