کشف ۱۲ دستگاه خودروی سرقتی طی عملیات ۳ روزه در گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان خودرو در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، هفت دستگاه خودرو پراید، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو پیکان سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، علیرضا حدادی با بیان اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقای سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان خودرو در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، پنج سارق را شناسایی و دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: در این راستا هفت دستگاه خودرو پراید، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه خودرو پیکان سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 721642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.