خلاصه بازی بحرین و مالزی + فیلم

تیم‌های ملی فوتبال بحرین و مالزی در دومین بازی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا باهم دیدار کردند و بحرین سه‌امتیاز را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال بحرین و مالزی امروز _شنبه سی‌ام دی_ در چارچوب دومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی لحظه‌آخری بحرین به پایان رسید.

این دیدار برای دو تیم از این لحاظ حائزاهمیت بود که هرتیمی به پیروزی می‌رسید می‌توانست شانس قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر سوم مرحله گروهی را برای خود افزایش دهد و از همین منظر بازی بسیار نزدیک دنبال شد و دو تیم با ریسک بالا در برابر یکدیگر به‌میدان رفتند اما دست آخر ورق به‌سود بحرین برگشت.

خوان‌آنتونیو پیتزی سرمربی اسپانیایی بحرین امیدوار بود از دومین بازی دست پر خارج شود؛ و این کار را به سختی انجام داد و کیم پان‌گون سرمربی کره‌ای مالزی هم در آخرین تلاش‌ها برای بقا در جام ناکام ماند و این بازی در پایان با گل دقیقه ۶+۹۰ علی مدن به سود بحرین پایان یافت.

بدین ترتیب بحرین با این نتیجه چهار امتیازی شد و در کنار کره‌جنوبی و اردنِ چهار امتیازی ایستاد. بحرینی‌ها در بازی آخر باید به مصاف اردن بروند و برای صعود بجنگند. گفتنی است اردن تفاضل گل مثبت چهار، کره مثبت دو و بحرین تفاضل منفی یک دارد.

کد خبر 721627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    میتونم با جرات بگم بهترین دروازه‌بان مستعد جام سنگربان مالزی هست من این دروازه‌بان رو به تیم های لیگ برتری توصیه میکنم واقعا خوبه از طرفی شگفت انگیز ترین و پدیده جام ملتها همین مالزی هست که فقط آرزوی بدشانسی اون شد خیلی لایقتر از امثال بحرین و سوریه یا اندونزی بودند حیف این تیم