از سرگیری پروازهای فرودگاه سیرجان در آینده‌ای نزدیک

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان گفت: خط‌کشی باند این فرودگاه روز دوشنبه دوم بهمن ماه انجام و پس از صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری آماده خدمت‌رسانی به مسافران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی، علی جزینی‌زاده اظهار کرد: از هفتم آبان ماه که باند فرودگاه سیرجان به‌منظور عملیات بهسازی تعطیل شده بود تاکنون دو هزار و ۶۵۰ متر از باند، تاکسی‌وی و اپرون مورد بهسازی و اجرای آسفالت لایه زیری قرار گرفته و آماده پذیرش پرواز است.

وی از اتمام ۲۶۵۰ متر از لایه آسفالت بیندر باند، تاکسی وی و اپرون فرودگاه شهدای سیرجان خبر داد و افزود: خط‌کشی باند این فرودگاه روز دوشنبه دوم بهمن ماه انجام و پس از صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری آماده خدمت‌رسانی به مسافران می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه از روز دوشنبه دوم بهمن، سطوح پروازی فرودگاه سیرجان پس از صدور مجوزهای مرتبط آماده خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود، افزود: درحال حاضر عملیات مارکینگ سطوح پروازی درحال انجام است و در دو روز آینده به اتمام می‌رسد و مجدداً در ابتدای سال آتی بعد از مهیا شدن شرایط جوی، سطوح پروازی برای مدت زمان کوتاهی جهت اجرای آسفالت لایه نهایی (توپکا) در اختیار پیمانکار پروژه خواهد شد.

وی درخصوص زمان از سرگیری پروازهای فرودگاه سیرجان گفت: فرایند صدور مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری در حال انجام است و دفتر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها در حال پیگیری است تا به‌محض صدور مجوز، پروازهای فرودگاه سیرجان از سر گرفته شود.

جزینی‌زاده گفت: تا پیش از عملیات بهسازی باند فرودگاه سیرجان، این فرودگاه شش پرواز در هفته به مقصد تهران داشت و پس از این عملیات نیز آماده ازسرگیری پروازهای قبلی و برقراری پروازهای جدید خواهد بود.

کد خبر 721599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.