افزایش ۹ درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۴ تن و ۴۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزابش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار حسین حسن‌پور بر استمرار مقابله با معضل اعتیاد و قاچاق مواد مخدر توسط پلیس به تشریح عملکرد مجموعه انتظامی گیلان در حوزه مبارزه با قاچاق و توزیع مواد مخدر پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون حدود چهار تن و ۴۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان کشف که نسبت مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۶۰۸ قاچاقچی، پنج هزار و ۳۴۶ توزیع‌کننده مواد مخدر و یک هزار و ۵۱۲ معتاد دستگیر و ۱۶ باند قاچاق مواد مخدر در گیلان متلاشی شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون، کشفیات انواع مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

حسن‌پور از افزایش ۹۲ درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر و همچنین افزایش ۳۱ درصدی دستگیری معتادان توسط پلیس در گیلان خبر داد و تصریح کرد: طی ۱۰ ماه گذشته از سال، دو تن و ۹۸۲ کیلوگرم تریاک، ۱۵۶ کیلوگرم شیشه و سایر مواد مخدر افیونی در استان کشف شده که کشفیات تریاک و شیشه ۱۸ و ۱۵ درصد نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۸۱ هزار و ۲۸۳ طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در استان اجرا شده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان بر همکاری و ارتباط مداوم مردم با پلیس و اهمیت توجه خانواده‌ها به رفتار فرزندان برای پیشگیری از گرفتار شدن در دام معضلات اجتماعی به خصوص اعتیاد به مواد مخدر تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک و عرضه مواد مخدر در استان، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 721585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.