پیش‌بینی بارش برف و باران در اصفهان / دمای هوا افزایش می‌یابد

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان از افزایش دمای یک تا دو درجه‌ای دما طی ۲۴ ساعت آینده و پیش‌بینی ابرناکی و وزش تندباد لحظه‌ای در مناطق غرب و جنوب بارش برف، باران و مه آلودگی خبر داد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی بیانگر گذر موجی ضعیف از استان طی امروز است که به تدریج از ظهر فردا شرایط پایدار تا روز دوشنبه بعدازظهر حاکم خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی امروز در بیشتر مناطق افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا روز دوشنبه بعدازظهر شرایط صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد ملایم و در کلان‌شهر و نواحی صنعتی اصفهان، گاهی غبارمحلی و شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها وجود دارد.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان ادامه داد: از اواسط دوشنبه تا اواخر چهارشنبه شاهد ناپایداری به صورت ابرناکی و وزش تندباد لحظه‌ای در مناطق غرب و جنوب بارش برف، باران و مه آلودگی پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه کمینه دما هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱- درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

امینی خاطرنشان کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای ۱۱- درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان هستند.

کد خبر 721573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.