کاشت یک‌هزار اصله نهال در پارک جنگلی فدک اراک

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در دومین مرحله از اجرای طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال در سطح ملی، بسیجیان شهرستان اراک یک‌هزار اصله نهال به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در پارک جنگلی فدک اراک کاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محمد گودرزی اظهارکرد: با توجه به اینکه حفظ طبیعت یک تکلیف شرعی، قانونی و اجتماعی است و بسیج نیروی کارآمد همه میدان‌ها و عرصه‌ها است، در این عرصه نیز با جدیت بسیج پای کار آمده است.

وی افزود: پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با بسیج استان ذیل طرح کشوری برای اجرای این طرح ملی و مردمی از امکانات بسیج در سطح وسیع بهره‌گیری شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در مرحله اول این طرح یک‌هزار و ۵۰۰ اصله نهال به همت جمعی از بسیجیان شهرستان اراک در منطقه باغ فدک اراک با هدف تقویت محیط زیست و بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر اراک انجام شد.

وی افزود: در مرحله دوم این طرح نیز روز گذشته ۱۰۰۰ اصله نهال توسط ۷۰ نفر جهادگر بسیجی از حوزه‌های مقاومت بسیج ابراهیم‌آباد، شهید چمران، شهدای بدر، شهید بهشتی، شهید مطهری و شهید مدنی شهرستان اراک به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه باغ فدک کاشته شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: کاشت درخت و نگهداری از آن و تلاش برای حفظ و توسعه محیط زیست یک فعالیت دینی و انقلابی است و همه مردم در این مسائل مهم وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

کد خبر 721571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ما IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    حرف و ادعای یک میلیارد نهال بود نه هزار و چند هزار!!!
  • خسته از دروغ IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    اونوقت آب از کجا میارن ؟