خلاصه بازی اردن و کره جنوبی + فیلم

تیم‌های ملی فوتبال اردن و کره‌جنوبی در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _شنبه سی‌ام دی_ بازی‌های دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در گروه پنجم پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین دیدار، تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه الثمامه به‌مصاف اردن رفت و سرانجام در وقت‌های اضافه از شکست گریخت.

در دقیقه نهم این مسابقه، چشم‌بادامی‌ها صاحب یک ضریه پنالتی شدند که سون هیونگ مین پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با ضربه چیپ دروازه اردن را باز کرد تا کره‌ای‌ها خیلی زود به برتری در این مسابقه برسند. اما دقیقه ۳۹ پس از چندین حمله پیاپی و بازی خوب اردن روی توپ ارسالی از نقطه کرنر پارک یوو ون مدافع کره به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی برسد.

این پایان بازی جذاب اردن در نیمه‌اول نبود و در دقیقه ۵+۴۵ موسی التعمری با حرکت از سمت راست کره جنوبی و ضربه بغل پا قصد باز کردن دروازه کره را داشت که شوت او توسط مدافعان برگشت داده شد و یزان النعیمات با شوت سرضرب و چکشی دروازه کره را در دقایق پایانی نیمه اول باز کرد. اردن در آستانه کسب پیروزی بود اما ارسال‌های پیاپی کره‌ای‌ها در نهایت به گل ختم شد، دقیقه ۱+۹۰ سون هیونگ‌مین پاس کوتاهی را برای هوانگ این بئوم ارسال شد و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان اردن وارد دروازه شد.

کد خبر 721570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.