صدور پروانه فعالیت و اشتغال ناوگان بار درون شهری در سامانه بارانه

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: یکی از راه های بهبود کیفیت زندگی شهری، هوشمند سازی و ایجاد زیر ساخت ها برای داشتن شهر هوشمند است که مدیریت شهری اراک نیز این سیاست را دنبال می کند.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهارکرد: برای ساماندهی حوزه بار، هوشمند کردن حوزه حمل و نقل بار و کالا اجتناب ناپذیر است و در همین راستا با پیش‌بینی‌های انجام شده، سامانه باربرگ که یک بارنامه الکترونیک و موبایلی درون شهری است، طراحی شده که اطلاعات کاملی از فرستنده، گیرنده، مشخصات خودرو و راننده، مشخصات کالا و مبدا و مقصد بارگیری و تخلیه در اختیار استفاده کنندگان از این سامانه، قرار می‌دهد.

وی در ادامه ارتقا امینت جابجایی بار و کالا را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلات ناوگان باری درون شهری، بی نظمی و تردد خودروهای باری در هسته مرکزی شهر بدون رعایت محدودیت زمانی است که از این پس متقاضیان حمل بار، با گوشی همراه می‌توانند نسبت به دریافت مجوز روزانه حمل بار بر اساس مکان و زمان ثبت شده در مجوز اقدام کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: همچنین افرادی که از گوشی همراه برخوردار نیستند باید با مراجعه به شرکت‌های زیرمجموعه این سازمان مجوز لازم را اخذ کنند.

وی گفت: امید می‌رود با توجه به هزینه بسیار پایین باربرگ و مزایای آن، این طرح با استقبال ناوگان باری درون شهری مواجه شود.

کد خبر 721566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.