آخر هفته پرحادثه برای استان کرمان با ۱۴ فوتی و مصدوم

آخرین جمعه دی ماه برای استان کرمان یکی از پرحادثه ترین روزهای سال از لحاظ حوادث ترافیکی بود که طی آن ۱۴ نفر فوت یا مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، این حوادث که از ساعت ۱۶ روز جمعه بیست و نهم دی رخ داد، در مجموع چهار فوتی و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی خودروی آفرود در کویر لوت شهداد و منطقه ریگ یلان که ساعت ۱۶ به وقوع پیوست یک نفر فوت و سه نفر مصدوم شدند؛ در این حادثه با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات با همکاری تیم‌های آفرود به محل حادثه اعزام و پس از چندین ساعت پیمایش و دسترسی به مصدومین، آنها را منتقل و به عوامل اورژانس تحویل دادند و مصدومان توسط اورژانس و پایگاه جاده‌ای چاهداشی (خراسان جنوبی) به مرکز درمانی شهر نهبندان منتقل شدند.

هم چنین در حادثه دیگری که ساعت ۱۶:۴۷ دقیقه در کیلومتر ۸۰ محور جیرفت به فاریاب رخ داد، یک دستگاه خودروی سمند واژگون گردید که منجر به فوت یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

برخورد خودروی سواری پژو ۴۰۵ با خودروی سواری پژو پارس در کیلومتر ۶۵ محور بم به جیرفت یکی دیگر از حوادث روز جمعه بیست و نهم دی بود که ساعت ۱۶:۵۵ به وقوع پیوست و دو مصدوم برجای گذاشت.

در حادثه دیگری که ساعت ۱۹:۴۳ دقیقه به دنبال سقوط فردی از کوه در ارتفاعات جوپار (بند گودر - دهنه گزوئیه) حوالی قله بلوچی رخ داد، بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان کرمان به محل حادثه اعزام و پس از چندین ساعت پیمایش و دسترسی به محل حادثه، متوفی را با زدن چندین کارگاه و بسکت کشی، به محلی قابل دسترس منتقل و به عوامل انتظامی تحویل دادند.

بنا به این گزارش، در حادثه دیگری که ساعت ۲۱:۵۷ در کیلومتر ۶۰ محور سیرجان به بندرعباس رخ داد، انحراف پژو ۴۰۵ دو مصدوم بر جای گذاشت.

همچنین شامگاه جمعه بیست و نهم دی واژگونی پژو پارس در ساعت ۲۳:۴۷ دقیقه در کیلومتر ۲۵ محور ماهان به کرمان رخ داد، یک فوتی بر جای گذاشت.

کد خبر 721520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.