تأکید شهردار کرمان بر سرعت بخشیدن به لکه‌گیری حفاری‌های فیبر نوری تا دهه فجر

شهردار کرمان در بازدید میدانی از سطح شهر با تأکید بر لزوم اهتمام مدیران و کارکنان شهرداری برای بهبود وضعیت شهر، خواستار سرعت‌ بخشیدن به لکه‌گیری حفاری‌های فیبر نوری تا دهه فجر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری، محسن تویسرکانی اظهار کرد: تک‌تک مدیران شهری باید در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال با تکیه بر شیوه جهادی و به‌صورت تمام‌وقت برای پیشبرد پروژه‌های شهری و کارهای باقی‌مانده در شهر زمان بگذارند.

وی مدیران شهری را افرادی توانمند دانست و با بیان اینکه کلید شهر دست ما نیروهای شهرداری است، افزود: باید کاری کنیم که این توانایی درخور شهر و مردم کرمان باشد و همه ما باید حرفه‌ای کار کنیم و فرآیند اقدامات و اجرای پروژه‌ها را به کوتاه‌ترین زمان ممکن برسانیم.

شهردار کرمان با بیان اینکه هرکدام از نیروهای شهرداری وظیفه دارند وضعیت کار خود را با رزمندگان دفاع مقدس مقایسه کنند، گفت: اکنون جبهه جنگ ما ساختن و آبادانی شهرمان است، با این تفاوت که در امنیت و آسایش کار می‌کنیم؛ بنابراین باید برای جبران آن در راستای آبادانی شهر بیشتر بکوشیم.

تویسرکانی با تأکید بر اینکه تک‌تک نیروهای شهرداری باید برای جبران عقب‌ماندگی‌ها تلاش کنند، تصریح کرد: شهروندان کرمانی باید حضور مدیران و همکاران حوزه‌های مختلف شهرداری و نارنجی‌پوشان را در شهر احساس کنند.

به گزارش ایمنا، شهردار کرمان در این بازدید بر سرعت‌بخشیدن به بهسازی ورودی شهر از سمت بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (جاده تهران)، جمع‌آوری خاک و نخاله و زباله ورودی‌های شهر، سرعت‌بخشیدن به لکه‌گیری حفاری‌های فیبر نوری تا دهه فجر، بهبود وضعیت فضای سبز و درختان شهر، بهسازی سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر تا عید نوروز، پایان‌یافتن پیاده‌راه روبه‌روی تالار فرهنگ و هنر کرمان در بلوار شهید صدوقی تا دهه فجر، بهبود وضعیت ایستگاه‌های اتوبوس و تعیین‌تکلیف املاک باقی‌مانده در مسیر غربی خیابان بهمنیار به میدان آزادی و بهبود وضعیت این مسیر تأکید کرد.

کد خبر 721486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیروس IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    امیدواریم بجای گل کاری ورنگامیزی جدول،همت کنی آسفالت و لکه گیری شهر به چشم بیاید
  • شهروند IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    4 0
    امروز از بلوار باستانی پاریزی رد میشدم نخل‌های کاشته شده وسط خیلی منظره زیبایی رو ایجاد کرده بود کاش تمام بلوارهارو بجای کاج نخل تزیننی بزنید جلوه زیبایی به شهر میدهد
  • مهدی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام واقعا جای تأسف داخل کوچه ۲۱شهریور دومین فرعی سمت راست دقیقا پشت کوچه شاهزاده محمد ته این فرعی دوباره سمت راست الان ۵ماهه لوله ترکیده اداره آب بلافاصله آمد لوله را دست کرد ولی متاسفانه هرچی به این شهرداری منطقه چهار زنگ می زنیم جوابگو نیست که بیایند کجایی که گودال برداری کردند آسفالت کنند
  • شهروند IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    شهرداری میتونست تو سطح شهر جاهایی رو مشخص کنه تا مردم بتونن زباله های قابل بازیافتشون رو داخل اون بندازن این هم کمک میکرد به ساماندهی متکدیان و هم ازش واسه زیبایی شهر استفاده کرد
  • شهروند IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    کاش هنگام لکه گیری درب پوش های فلزی رادقیقا"صاف با آسفالت بگذارند که بعضی از آنها یا از آسفالت بالاتر هستند یا پائین تر هستند که باعث مشکلاتی برای خودروها می شود.
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    لطفا. زمین های تجاری دیوار کشیده در مرکز شهر از ازادی تا مشتاق را زودتر تعیین تکلیف کنید. صاحبانشان توی امریکا دارند کیف می کنند. چقدر رانت دارند که هیچ کس نمی تواند چیزی بگوید.
  • هموطن IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    لکه گیری و....روول کنید.بریدسراغ صداوسیما.توروخدادرآستانه عیدوماه مبارک یه فکری بکنید.یه نظرسنجی بذارید.تلویزیون باهمه قهرکرده.همه شبکه هامیزگرده ودارن حرف میزنن.همین چندتامخاطب باقی مونده رونجات بدید.هیچوقت به این افتضاحی واینقدرسلیقه ای نبوده.
  • بارانا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    کرمان مشکلات زیاد داره..این حفاری ها هم شدن قوز بالا قوز..کمک فنر خودرو هامون ب فنا رفتن ..یه سر باید در تعمیرگاه باشیم!گردو خاکشم یه سر تو هوا پخشه و میاد تو خونه ها..بعد از پر کردن آسفالتا بی زحمت یه فکریم به حال نبود مخزن زباله در سطح شهر بکنید.سر هر کوچه کلی زباله جمع میشه رفتگرا هم زحمت میکشن میسوزونن هوا رو ازونچه هست الوده تر میکنن!همش بوی دود میاد
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    هی میکنن ب هر بهانه ای .ی روز آسفالت و خراب میکنن و میگن برا فاضلاب .ی بار برا مخابرات. ی بار برا کوفت . همش خاک.سر وصدا تازه بعدشم میان میگن اشتباه کندیم