اجرای یک هکتار سنگ‌فرش در میدان مطهری قم

مدیرعامل سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر گفت: در اجرای طرح بهسازی میدان مطهری قم یک هکتار سنگ‌فرش انجام‌شده است.

علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: مطالعات طرح جامع هسته مرکزی شهر با نگاه سیما و منظر شهری، رفتاری، نیازهای حرم مطهر و نیازهای شهری، برای فراهم کردن شرایط مناسب پیرامون حرم مطهر در حال انجام است که بسترهای آن آماده و مطالعات انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به اجرای فرایند تصمیم‌گیری برای ساماندهی به وضعیت ترافیک میدان مطهری و معابر اطراف افزود: تصمیمات دیگری هم اخذشده که به‌مرور زمان اجرایی می‌شود تا انضباط ترافیکی و تردد در میدان مطهری تقویت شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر ابراز کرد: اجرای پروژه بهسازی میدان مطهری پیچیدگی‌های فراوانی داشت زیرا طی سه سال گذشته ۶ کیلومتر محور را در حدود ۲۵۰ هزار متر کف سازی کردیم اما یک هکتار میدان مطهری دارای مشکلات بسیاری بود.

خاکی گفت: پروژه بهسازی میدان مطهری دارای یک هکتار سنگ‌فرش و یک هکتار فضای سبز داشت و ۱۹ میلیارد تومان هزینه‌های سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر بوده که هزینه فضای سبز نیز جداگانه است.

وی عنوان کرد: زیباسازی منطقه قسمتی از زوائد بصری این بخش را حذف کرده است و در مرحله بعد وارد بافت پیرامونی آن می‌شویم.

کد خبر 721469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.