افزایش سهم سرمایه‌گذاری دولت به ۵۰ درصد برای اتمام پروژه کنارگذر شرق اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پیرو پیگیری‌های استاندار اصفهان و در پی سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به اصفهان سهم دولت از تأمین مالی کنارگذر شرق اصفهان از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اعلام این خبر، گفت: در پروژه کنارگذر شرق اصفهان سهم دولت ۳۰ درصد و سهم سازمان همیاری شهرداری‌های استان ۷۰ درصد بود.

وی ادامه داد: اما باتوجه به اینکه بار مالی مضاعفی برای سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان داشت، پیگیری‌های لازم از طرف مدیریت استان در سطح ملی انجام شد که این سهم به صورت ۵۰ درصد برابر در نظر گرفته شود بدین معنا که ۲۰ درصد به سهم مشارکت دولت افزوده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: هدف از اضافه کردن سهم دولت در این طرح، کمک به شهرداری‌های استان است تا این پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود و به چرخه خدمت رسانی درآید.

وی ضمن اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان اصفهان در هفته‌های اخیر و طرح این موضوع در پروژه‌های کلان عمرانی استان، بیان کرد: این مصوبه هفته گذشته توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ و در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است: پیش از این محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان اصفهان و بازدید از پروژه‌های کلان عمرانی استان، گفت: «هدف‌گذاری دولت سیزدهم این است که کنار گذر شرق اصفهان و آزادراه شهید حجازی تا پایان دولت به افتتاح و بهره‌برداری برسد.»

افزایش سهم سرمایه‌گذاری دولت به ۵۰ درصد برای اتمام پروژه کنارگذر شرق اصفهان

کد خبر 721457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.