مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه دشمنان را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن با تمام توان برای دلسرد کردن مردم از نظام به میدان آمده‌ است و حضور حداکثری در انتخابات باعث جلوگیری از نتیجه گرفتن دشمن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل امروز _شنبه سی‌ام دی_ در مجمع عالی بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند در استان، خطاب به بسیجیان استان اظهار کرد: بسیجیان نخبه در استان کهگیلویه و بویراحمد باید انتخابات را جدی گرفته زیرا با حجم شدیدی از تبلیغات دشمن از خبر گرفته تا عکس نوشته برای دلسرد کردن مردم مواجه هستیم.

وی افزود: دشمن با حجم وحشتناکی از تبلیغات خود برای مأیوس کردن مردم به میدان آمده تا با تحریف و تخریب جلوی حضور مردم را در انتخابات بگیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شرکت کننده در مجمع عالی بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز وظیفه مهم شما و ما اجرا کردن فرمان مقام معظم رهبری در مشارکت حداکثری است البته نباید دلخوش به مشارکت گذشته در استان باشیم بلکه باید سعی کنیم مشارکت خوب مردم استان را که از گذشته وجود داشته حفظ کنیم.

خرمدل خطاب به بسیجیان تصریح کرد: هر کجا تریبونی در اختیار دارید برای مشارکت حداکثری به کار بگیرید و اگر حتی تریبونی هم نداشتید در محافل خانوادگی مردم را برای مشارکت هر چه بیشتر و لبیک به فرمان رهبری دعوت کنید.

وی با بیان اینکه انتخابات ما با اصل یاری رساندن به اسلام ارتباط دارد، خاطرنشان کرد: بنابراین از هر فرصتی که در اختیار دارید برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنید.

کد خبر 721448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.