رژیم صهیونیستی به واسطه قتل‌عام کودکان و زنان در دنیا منزوی شده است

معاون قضایی دادگستری استان کرمان با اشاره به جنایت تروریستی کرمان گفت: اسرائیلی که اهداف بزرگ نیل تا فرات را دنبال می‌کرد امروز در مقابل یک گروه مقاومت کم آورده است و دست به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه می‌زند و در دنیا منزوی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت‌الاسلام محمدامیر ابراهیمی در مراسم گرامیداشت شهدای انفجار تروریستی کرمان در مسجد مقدس حضرت جوادالائمه (ع) ده زیار با تحلیل وقایع اخیر و شکل‌گیری نظم جدید جهانی، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی به کودک‌کشی در دنیا مشهور شده و این ویژگی نفرت‌آور بر همگان روشن شده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم انفجار تروریستی کرمان، افزود: این شهدا به دست شقی‌ترین انسان‌های روی زمین به شهادت رسیدند و در واقع به جایگاه واقعی خود رسیدند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه مرگ بر آن‌ها باد که برای مسائل دنیایی حاضرند انسان بی‌گناهی را به خاک و خون بکشد، گفت: دشمن حتی از زائران شهید سلیمانی هم می‌ترسد و دست به هر کاری می‌زند تا مکتب شهید سلیمانی در دنیا الگو نشود.

ابراهیمی با بیان اینکه خداوند به مردم غزه قدرتی داد که بعد از سال‌ها با سنگ و چوب جنگیدن با سلاح‌های مدرن جنگی در مقابل اسرائیل ایستاده‌اند، رفتار ددمنشانه اسرائیل با مردم مظلوم غزه را ناشی از عجز و ناتوانی آن دانست و تصریح کرد: اسرائیلی که اهداف بزرگ نیل تا فرات را دنبال می‌کرد امروز در مقابل یک گروه مقاومت کم آورده است و دست به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه می‌زند و در دنیا منزوی شده است.

وی با اشاره به اینکه دست اسرائیل در انفجار تروریستی کرمان مشهود است، افزود: اسرائیل در جنگ با غزه در یک محاصره سیاسی و اجتماعی قرار گرفته است و امروز مردم دنیا به ماهیت این غده سرطانی پی برده‌اند و از او بیزارند؛ اسرائیل وقتی خود را عاجز می‌بیند به داعش متوسل شد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: اسرائیل زخم خورده شهید سپهبد قاسم سلیمانی است؛ چرا که این شهید عزیز جلوی به ثمر نشستن اهداف شوم رژیم صهیونیستی ایستاد؛ ضربه‌ای که دشمن از حاج قاسم خورده است به هیچ عنوان قابل جبران نیست و تلاش می‌کند با این اقدامات کور تروریستی مرگ خود را به عقب بیاندازد.

ابراهیمی اظهار کرد: دشمن بداند که ملت ما با شهادت بیدارتر می‌شود؛ انتظار می‌رفت بعد از انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان حضور مردم در مرقد مطهر شهید سلیمانی کمتر شود اما اینگونه نشد و روزبه‌روز بر جمعیت زائران حاج قاسم اضافه می‌شود.

به گزارش ایمنا، ویژه برنامه گرامیداشت شهدای مظلوم انفجار تروریستی کرمان به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) ده زیار برگزار شد با مداحی مداح روشندل اهل بیت (ع) حمید عسکری همراه بود.

کد خبر 721416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.