گوشی Oppo Reno 11F 5G چه مشخصاتی دارد؟

گوشی Oppo Reno 11F 5G به تراشه Dimensity 7050 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم، هشت گیگابایت حافظه رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Oppo Reno 11F 5G که از تاریخ ۲۴ فوریه وارد بازار می‎‌شود، دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی Sony IMX615 نیز روی نمایشگر گوشی قرار دارد؛ همچنین، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌‎شود.

گوشی Oppo Reno 11F 5G به تراشه Dimensity 7050 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم، هشت گیگابایت حافظه رم مجازی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است؛ انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۷ وات بهره می‌برد؛ گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری ColorOS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‎‌شود.

گوشی Oppo Reno 11F 5G گواهی IP65 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است، هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی در دسترس قرار نگرفته است، اما به نظر می‌رسد که با شماره مدل CPH2603 در بازارهای هند، سنگاپور و اروپا عرضه می‌‎شود.

کد خبر 721392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.