تعامل برد-برد رمز پایداری پروژه‌های مشارکتی است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان به‌دنبال تعامل برد-برد با سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری است و زیان آن‌ها را در اجرای پروژه‌ها، به منزله زیان خود قلمداد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در نشست کمیته‌های تخصصی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با موضوع کنترل وضعیت پروژه‌های مشارکتی و به‌روز رسانی اطلاعات مربوطه با تاکید بر ضرورت نظارت میدانی و ارائه گزارش مکتوب مسئولان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مناطق از روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی و انطباق آن با برنامه زمان‌بندی اولیه اظهار کرد: دلایل تأخیر و توقف پروژه‌های مشکل‌دار باید با آسیب‌شناسی درست مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد و با برگزاری جلسات مستمر با ذی‌نفعان، نسبت به رفع آن‌ها چاره‌جویی شود.

وی افزود: سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان به‌دنبال تعامل برد-برد با سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری است و زیان آن‌ها را در اجرای پروژه‌ها، به منزله زیان خود قلمداد می‌کند، بنابراین تمام اهتمام خود را در رفع موانع از این پروژه‌ها قرار داده است و با پیگیری مضاعف خود سعی دارد پایداری پروژه‌ها را تثبیت کند و مانع به بن‌بست کشیده شدن اجرای آن‌ها شود.

حیدری ادامه داد: شناسایی فرصت‌های مستعد رشد در مناطق مختلف شهر اصفهان و ارائه اطلاعات جامع به سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در این پروژه‌ها در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد.

وی با تاکید بر ضرورت همدلی و همکاری برای موفقیت در خلق این اتفاقات ارزشمند تصریح کرد: بهتر است به جای سخت کار کردن هوشمندانه کار کنیم و کارها باید بر اساس برنامه و زمان‌بندی و البته به‌طور نظام‌مند انجام شود تا نتیجه مورد نظر سازمان محقق شود.

به گزارش ایمنا، در این نشست آخرین وضعیت ۷۱ پروژه مشارکتی در حال اجرای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مورد رصد و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مشکلات و نواقص با پیگیری مستمر بررسی و مغایرت‌ها مرتفع شود تا مبادا حقی از دو طرف ضایع شود.

کد خبر 721389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.