یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی آفرود در کویر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی گفت: سه مصدوم حادثه واژگونی خودروی آفرود در کویر شهداد کرمان توسط آمبولانس جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی به اورژانس بیمارستان شهرستان نهبندان منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی شامگاه جمعه _بیست‌ونهم دی_ اظهار کرد: پس از تماس و درخواست امداد به علت وقوع حادثه واژگونی یک خودروی آفرود در کویر شهداد استان کرمان از هلال‌احمر خراسان جنوبی بلافاصله جلسه مجازی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون سیاسی امنیتی استانداری، جمعیت هلال‌احمر استان، فرمانده انتظامی استان و مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی برگزار و هماهنگی لازم انجام گرفت.

وی افزود: بنابراین یک تیم امدادی شامل خودروی آمبولانس به همراه تکنسین اورژانس و نیروی انتظامی از نزدیک‌ترین پایگاه استان (چاهداشی) به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار داشت: این حادثه یک فوتی و سه مصدوم داشت که با آمبولانس پایگاه چاهداشی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی و پایگاه شهداد کرمان به اورژانس بیمارستان شهرستان نهبندان منتقل شدند، همچنین یک نفر فوتی این حادثه به استان کرمان انتقال داده شده است.

کاووسی از احساس مسئولیت استاندار خراسان جنوبی در این حادثه قدردانی و خاطرنشان کرد: در دقایق اولیه اعلام درخواست کمک از خراسان جنوبی، استاندار جهت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مرتبط، مسئولان را برای نجات جان این مصدومان موظف کرد.

وی گفت: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان نیز از استاندار خراسان جنوبی برای هم‌افزایی میان مسئولان در اعزام نیروها و تجهیزات امدادی این استان به‌صورت مکتوب قدردانی کرد.

کد خبر 721379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.