بهره برداری از چمن مصنوعی روستای گرموک در دهه فجر امسال

بخشدار بخش مرکزی شهرستان سمیرم گفت: پروژه نصب چمن مصنوعی روستای گرموک با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ تومان به پایان رسید.

مهین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمیرم اظهار کرد: چمن مصنوعی روستای گرموک در بخش مرکزی سمیرم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان به پایان رسید.

وی افزود: دو میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان هزینه شامل فنداسیون، فنس کشی و دیگر موارد بود که بر عهده دهیاری روستا و یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان بر عهده اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم بوده است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: مدت اجرای این پروژه هفت ماه به طول انجامید و در ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

پناهی خاطرنشان کرد: قریب ۲۰۰۰ نفر جمعیت عشایری حومه روستای گرموک اعم از منطقه سرطاق، جوب خان، خلجی و دیگر مناطق حداقل ۶ ماه از سال را می‌توانند از این چمن استفاده کنند.

وی عنوان کرد: علاوه بر نقش ورزش در سلامت جسم و روح، غنی سازی بهینه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، کاهش آسیب‌های ناشی از فضای مجازی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مساحت این چمن مصنوعی ۱۲۲۰ متر مربع با ابعاد ۴۷×۲۶ متر مربع است. روستای گرموک با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰۰ نفر در ۱۵ کیلومتری شرق سمیرم واقع شده است.

کد خبر 721360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.