کارهای خوب و بزرگی در استان اصفهان در حال انجام است

امام جمعه سمیرم با اشاره به دیدار ائمه جمعه با استاندار اصفهان گفت: در استان کارهای خوب و بزرگی در حال انجام است از جمله طرح آبرسانی از جنوب کشور که با سرعت در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز_ جمعه بیست‌ونهم دی‌_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: ما باید از عزیزان سپاه انقلاب اسلامی تشکر کنیم که با شجاعت حمله ناجوانمردانه به شهدای کرمان را جواب دادند و عاملان این حمله تروریستی خبیثانه را در کشور پاکستان، عراق و سوریه مجازات کردند.

وی افزود: خون بهای حاج قاسم و شهدای کرمان و کودک کاپشن صورتی را وقتی می‌دانیم و دل‌مان آرام می‌گیرد که اصل این فساد نابود شود و روزی که اسرائیل از صفحه روزگار محو شود قلب‌مان آرام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در دیدار با وزیر اقتصاد مشکلات و درد دل مردم را به جد عنوان کردیم و خواستار رفع مشکلات گرانی شدیم و ضمن بیان دلایل گرانی عرض کردیم ما تنها خواسته مردم را مهم می‌دانیم.

حجت‌الاسلام دیانی با اشاره به دیدار با استاندار اصفهان اضافه کرد: در استان کارهای خوب و بزرگی در حال انجام است از جمله طرح آبرسانی از جنوب کشور که با سرعت در حال اجرا است.

امام جمعه سمیرم در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: ما انتخابات سختی در پیش داریم، این حق ماست و باید از آن استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: وقت بگذارید و مردم را یرلی مشارکت حداکثری تشویق کنید و گرایش‌های قومی را کنار بگذارید و یک آدمی که واقعاً به درد شهرستان می‌خورد انتخاب کنید تا بتواند درد را دوا کند، از این رو تقاضا می‌کنم حضور پرشور، بامعرفت و با تحقیق در انتخابات آتی داشته باشید.

کد خبر 721313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صفویه IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    3 0
    کجا حق که اب اصفهان را ببرند یزد کرمان و قم وجنگل و دریاچه درست کنند واب دریا بدهند به ما این عین ناحقی و ظلم و جنایت است