کاخ نتانیاهو در تیررس موشک‌های ایران است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: اقدام موشکی سپاه نشان داد سپاه پاسداران توانایی هدف قرار دادن کاخ نتانیاهو را دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به هشدار صریح ایران اسلامی به تروریست‌ها و کشورهای حامی تروریست از جمله اسرائیل، اظهار کرد: دشمنان به‌خصوص اسرائیل فهمید که این هشداری کوچک به آنها است.

وی با بیان اینکه اسرائیل فهمید که ایران اگر بخواهد می‌تواند با موشک‌های دقیق کاخ نتانیاهو را هم ویران کند، به حسن هم‌جواری و احترام به تمامیت عرضی کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: ما برای تمامیت ارضی همسایگان به‌خصوص عراق و پاکستان احترام قائل هستیم و هدف ما گروه‌های تروریستی بوده که علیه ما عملیات انجام می‌دهند.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: نابودی اسرائیل قطعی است، جنگ عراق علیه ملت ایران در سال ۵۷ جنگ ملت عراق علیه ما نبود بلکه از ناحیه اسرائیل، آمریکا و انگلیس خبیث اتفاق افتاد و طبیعی است که ملت ما نمی‌توانند تحمل کنند امروز بار دیگر این گروه‌های تروریستی که آنجا تجهیز می‌شوند و به ایران می‌آیند و جان مردم ما را می‌گیرند وجود داشته باشند.

وی به حماسه موشکی سپاه پاسداران برای از بین بردن تروریست‌ها در مرزهای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: حمله موشکی و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به دشمنان را همه دنیا دیدند که بسیار قاطع بود.

حسینی افزود: درود بر نیروهای نظامی و سپاه قهرمان و ارتش عزیز ما که از تمامیت ارضی ما دفاع می‌کنند.

امام‌جمعه مرکز استان در ادامه به‌روز غزه اشاره کرد و افزود: امروز روز غزه است، منطقه‌ای که بیش از ۱۰۰ روز است که به‌صورت بی‌رحمانه در حال بمباران شدن است.

وی با اشاره به حرکت خودجوش مردم تمام دنیا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تصریح کرد: حرکت خوبی در جهان اتفاق افتاد و همه در جهان به خیابان‌ها آمدند و برای حمایت از این مردم مظلوم فریاد زدند.

حسینی به مجهز شدن تسلیحاتی همه کشورهای مظلوم اشاره کرد و افزود: همه ملت‌های مظلوم جهان باید به سلاح‌های روز مجهز شوند.

وی گفت: امروز آمریکا با همه قدرت و نیروی که در اختیار دارد همچنین همه هم‌پیمانانش در برابر یمن در حال شکست خوردن است.

کد خبر 721305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.