خلاصه بازی عراق و ژاپن + فیلم

تیم ملی فوتبال عراق در یک بازی پیش‌بینی نشده ژاپن را دو بر یک شکست داد تا زودتر از سامورایی‌ها از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا صعود کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _جمعه بیست‌ونهم دی_ تیم‌های ملی فوتبال عراق و ژاپن در چارچوب دومین بازی مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی (شهر آموزش) دوحه با یکدیگر دیدار کردند و سرانجام عراق در یک بازی جذاب دو بر یک ژاپن را شکست داد.

دقیقه چهارم این بازی حمله خطرناک بازیکنان عراق از سمت چپ با ارسال روی دروازه همراه شد و در حالی که زیون سوزوکی توپ را به بدترین شکل ممکن دفع کرد، ایمن حسین توپ را به داخل دروازه فرستاد. در دقیقه ۵+۴۵ یک‌بار دیگر حمله از سمت چپ در حالی که توپ مشکوک به خروج از خط طولی زمین بود، باعث شد تا عراق گل دوم را بزند. در این صحنه نیز ایمن حسین توپ ارسالی را با یک ضربه سر همراه کرد.

دقیقه ۳+۹۰ که بازی در حال پایان یافتن بود ارسال توپ از روی نقطه کرنر به تیرک دوم با عبور از دروازه‌بان حریف، به اندو رسید تا او با یک ضربه سر گل نخست را به ثمر برساند. پس از آن سامورایی‌ها حملات پرفشاری روی دروازه عراق خلق کردند که می‌توانست منجر به زدن گل دوم و تکمیل کامبک مقابل عراق شود که این اتفاق صورت نپذیرفت.

کد خبر 721302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیس DE ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    خیلی از تیمهای قهرمان.. شروع خوبی نداشتن .و بهترین باختن توی همین مرحله اتفاق بیوفته بهتره.و تیم هم می‌تواند جبران کنه و هم درسی شود که دیگر اتفاق نیفتد..باید صبوری کرد .تا هفته ی بعد .۰