کودک کشی و جنایات اسرائیل، چهره‌های ظالمانه آنان را روشن کرده است

امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: کودک کشی و جنایات ضد بشری اسرائیل در یمن، چهره‌های ظالمانه آنان را بیش از گذشته برای جهانیان روشن کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه بیست‌ونهم دی- در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به اقدامات ظالمانه اسرائیل و آمریکا در یمن و غزه اظهار کرد: تمام این جنایات و کشتارهای ملت مظلوم از روی شکست‌های پی در پی اخیر است و همین تداوم اقدامات ضد بشری باعث معرفی چهره ظالمانه آنها به جهانیان شده است.

وی با بیان اینکه ملت‌های دنیا به این ظالمان بیشتر از گذشته آشنا شده‌اند، تصریح کرد: شکایت کشورهای مختلف علیه اسرائیل و آمریکا در دادگاه لاهه به همین خاطر بوده و دولت‌های جهان خواستار برخورد قاطع با سران ظلم هستند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: توان و ظرفیت مقابله نظامی ندارند و تنها با فراخواندن نیروهای خود از کشورهای مختلف علیه ملت‌های مظلوم تلاش می‌کنند و بمب‌ها را بر سر آنان می‌ریزند.

وی یادآور شد: جریان‌های مقاومت با تمام توان خود در برابر آنها ایستاده‌اند و دست از تلاش برنداشته و عقب نشینی نخواهند کرد.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه بیداری اسلامی که ناشی از انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد شده مسیر پیشرفت را طی می‌کند، افزود: گروه‌های مقاومت و کشورهای اسلامی با الگوبرداری از ایران در برابر دشمنان می‌ایستند.

وی به حمله موشک‌های سپاه به مقرهای موساد در هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: این موشک‌ها حاصل ساخت داخلی بوده که توانست مکان‌های نظامی اسرائیلی‌ها را از بین ببرد.

امام جمعه تیران اضافه کرد: طی سال‌های گذشته تا کنون حملات زیادی به مقر دشمن در کشورهای عراق و سوریه انجام شده و آنها جرأت حمله ندارند و مکان‌های عملیاتی دشمن از بین رفته است.

وی به دیدار ائمه جمعه با رهبر انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدار موضوعات مرتبط با پیگیری مطالبات مردمی، حضور همیشه در صحنه مردم و اهمیت انتخابات مورد صحبت قرار گرفت.

حجت الاسلام رشیدیان همچنین در خطبه‌های نماز جمعه به احداث مسجد در میدان بسیج شهر تیران اشاره کرد و افزود: طی دهه‌های گذشته زیرسازی این مکان انجام شده و پروژه نیمه تمام رها شده در حالی که اجرای نیت خیرین و همچنین بهره برداری از آن برای مسافران لازم است.

کد خبر 721296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.