زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ایام باقی مانده تا انتخابات گفت: باید زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز _جمعه بیست‌ونهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به برخی آیات و روایات که به بخشندگی و رحمت خدا اشاره دارد، اظهار کرد: کافی است که انسان زبان خود را با طلب بخشش باز کند و خدا درهای بخشندگی خود را به سوی او باز کند، استغفار در ماه رجب بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام سال نیازمند رحمت ویژه خداوند داریم بیان کرد: در این ماه استغفار بسیار کنیم تا باران رحمت الهی در جامعه جاری شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار جهانی نمی‌تواند ببیند که انسان‌ها با کمال و معنویت در حال پیشرفت هستند گفت: اکنون در شرایطی که از هیمنه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نمی‌ترسیم؛ باید بسیار بیدار و هوشیار باشیم و بدانیم که راه ثابت ماندن ما در مسیر الهی، توکل و اعتماد به خداست وگرنه دشمنان ما با این همه تبلیغاتی که انجام می‌دهند، راهشان به سمت تباهی است.

ناصری با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف عنوان کرد: اعتکاف فرصتی برای پاکی از پلیدی‌هاست و انسان معتکف با پاک کردن خود از پلیدی‌ها و گناه به جامعه باز می‌گردد و زندگی جدیدی را آغاز می‌کند.

زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات فراهم شود

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: در ایام باقی مانده تا انتخابات باید همه خود را آماده کنیم تا این رویداد مهم در کشور ما با مشارکت آحاد مردم برگزار شود و دست‌اندرکاران زمینه مشارکت آحاد مردم در انتخابات را فراهم کنند.

لزوم نظارت دولت بر نرخ‌گذاری‌ها

نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین با تاکید بر لزوم نظارت بر بازار و نحوه قیمت گذاری اجناس و محصولات تاکید کرد: تورم مردم را دچار مشکل کرده است که دولت باید بیشتر بر سودهای کلانی که در پی واردات و تولید روی اجناس کشیده می‌شود، نظارت کند.

وی با بیان اینکه برخی با استفاده از ارز دولتی کالاهایی را وارد می‌کنند گفت: در این میان عدهه‌ای هستند که کالای وارد شده را با سودهای نامتعارف به دست مصرف کننده می‌رسانند که لازم است بر این نرخ گذاری‌ها نظارت شود.

کد خبر 721293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.