اعلام حمایت مردم نصف‌جهان از اقدام سپاه پاسداران در انتقام از گروهک‌های تروریستی

مردم انقلابی و شهیدپرور اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه،ضمن حمایت از اقدام سپاه پاسداران در انتقام از گروهک‌های تروریستی در منطقه، جنایت استکبار جهانی در غزه را محکوم و انزجار خود را از این اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مردم ولایتمدار اصفهان ظهر امروز _جمعه بیست‌ونهم دی_ پس از اقامه نماز جمعه، با تجمع در خیابان مصلی اصفهان، با سردادن «سپاه انقلابی، تشکر تشکر» «شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «غزه، میان آتش و خون بود، این سند جنایت صهیون بود» ضمن حمایت از اقدام سپاه پاسداران در انتقام از گروهک‌های تروریستی منطقه، اعمال ددمنشانه و کوردلانه عوامل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را محکوم و خواستار برخورد همه‌جانبه با عوامل و بانیان این حرکت تروریستی شدند.

مردم دیار نصف جهان امروز با تجمع خود به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری کردند که شیردلان این مرز و بوم تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده و دست همه دشمنان را از دین و آئین و خاک مقدس مقاومت، کوتاه خواهند کرد.«باذن الله»

دلاور مردان سپاه پاسداران در روزهای اخیر نشان دادند که تعدی به این آب و خاک بی‌پاسخ نمی‌ماند و سربازان این ملت به متجاوزین امنیت مردم پاسخی قاطع خواهند داد.

مردم اصفهان در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین لزوم مقابله با عاملان و مجریان این حرکت تروریستی داشتند، از مسئولان خواستند تا با قاطعیت، پاسخ سختی به عاملان این جنایت هولناک دهند.

امروز اقشار مختلف مردم انقلابی اصفهان به همراه امام جمعه اصفهان و مدیران استانی در این تجمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع امنیت و جبهه مقاومت، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت انتقام از گروهک‌های تروریستی در منطقه قدردانی کردند.

به گزارش ایمنا، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد سه شنبه ۲۶ دی ماه، با شلیک مجموعاً ۲۴ موشک بالستیک، مواضع گروه‌های تروریستی در کشور سوریه و مقر جاسوسی رژیم اسرائیل در کردستان عراق را در هم کوبید.

کد خبر 721273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.