بیش از ۱۰۰ روز است طوفان در لانه عنکبوت افتاده است/ اذعان مردم جهان به پیروزی مردم فلسطین

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در حال حاضر شاهدیم بیش از ۱۰۰ روز است طوفان در لانه عنکبوت افتاده است و تمامی تحلیلگران به این نتیجه رسیده اند که مردم غزه پیروز و اسرائیل شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام احمد محمودی، ظهر امروز _جمعه، بیست‌ونهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در اصفهان اظهار کرد: در ابتدا خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی و ترک معصیت سفارش می‌کنم، در این راستا در فرازی از دعای حضرت مهدی (عج) آمده است که خدایا زبان ما را بر راستگوئی و گفتار حکیمانه استوار کن، در این راستا باید توجه داشت که زبان و سخن ما نقش مهمی در سعادت انسان ایفا می‌کند، حضرت علی (ع) در این راستا می‌فرمایند اگر انسان زبان نداشت مجسمه‌ای بیشتر نبود، همچنین خداوند در سوره الرحمن می‌فرماید بیان از جمله ویژگی‌های فطری انسان است.

وی افزود: حضرت امام باقر (ع) می‌فرمایند کلید تمامی خوبی‌ها در زبان نیک است، زیرا تنها با یک کلمه صحبت می‌توان جنگ‌های بسیاری آغاز و پایان یابد، بنابراین اگر زبان خود را کنترل نشود شر آفریده می‌شود، خداوند در سوره «ق» تاکید می‌کند که آنچه بر زبان جاری می‌شود حتی اگر بدون مفهوم باشد توسط ملائک الهی ثبت می‌شود و در روز حسابرسی تمامی این اظهارات بررسی می‌شود، در این راستا باید سعی شود سخنان ما پشتوانه حکیمانه داشت باشد و در نشر و اظهارات خود حتی در فضای مجازی مراقبت کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به میلاد با سعادت امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) تصریح کرد: تنها شخصیتی که در خانه‌ی خدا و در محراب خدا پا به دنیا گذاشت و در محراب عبادت از دنیا رفت، هیچکس مانند حضرت (علی) چنین افتخاری را نداشته است زیرا مکان تولد و نام ایشان توسط خداوند معین شده است.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور خاطرنشان کرد: معظم له در این دیدار تاکید کردند که امام جمعه یکی از سخت‌ترین کارها است زیرا عبادت باید با قصد قربت انجام گیرد زیرا اگر نیست نباشد این عمل باطل می‌شود و در صورتی که رضای خدا در کار نباشد این عبادت باطل است، اما در نماز جمعه امام جمعه باید با نیت خالصانه باید به مردم توجه کند، زیرا مردم نقش مهمی را ایفا می‌کنند و خواسته‌های توده مردم را دنبال کنند، در این صورت امام جمعه باید رو به خلق خدا سخن بگوید، بنابراین نماز جمعه از اهمیت بسیار بالایی در اسلام برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در این دیدار فرمودند مسئله غزه موضوع بین المللی است و مربوط به تمامی آزادی خواهان جهان است و در این موضوعات دست خدا را ملاحظه می‌کنیم، امروز تمامی تحلیلگران به این نتیجه رسیده‌اند که مردم غزه پیروز و اسرائیل شکست خورده است. امروز شاهدیم بیش از ۱۰۰ روز است طوفان در لانه عنکبوت افتاده است.

محمودی ادامه داد: متأسفانه در جنگ ۱۰۰ روز غزه تعداد زیادی از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند، اما اسرائیل به هیچیک از اهداف خود در این جنگ دست پیدا نکرده است، امیدواریم به عظمت این روزها هرچه زودتر شر اسرائیل از این جهان کم شود.

کد خبر 721270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.