تدارک برنامه‌های دهه‌فجر مردمی در محمودآباد

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع و مختلفی امسال در شهرستان پیش‌بینی شده است، گفت: مردمی بودن برنامه‌ها از مهمترین ویژگی آن در این ایام‌الله است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، روح الله علیزاده امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در ششمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به انهدام مقرهای جاسوسی از سوی سپاه پاسداران، حمله موشکی سپاه را آغاز انتقام سخت از تروریست‌ها عنوان و بیان کرد: با موشک باران اهداف گروه‌های معاند و ضدانقلاب بار دیگر اقتدار نظام اسلامی به نمایش درآمد.

وی ضمن قدردانی از اقدام به موقع و قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام بخشی عملیات‌های تروریستی اخیر گفت: تروریست‌ها باید بدانند که دوران بزن دررو تمام شده و هر عملیات تروریستی با پاسخی سخت و پشیمان کننده روبه رو خواهد شد.

علیزاده از اعلام آمادگی تمامی مسئولان این شهرستان طی سفر قریب‌الوقوع استاندار مازندران به محمودآباد خبر داد و مطرح کرد: مدیران تمام اهتمام خود را بکار بگیرید تا سفری پر امید و دستاورد برای شهرستان رقم بخورد.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع و مختلفی امسال در شهرستان پیش‌بینی شده است، افزود: مردمی بودن برنامه‌ها از مهمترین ویژگی آن در این ایام‌الله است.

وی با تاکید براینکه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید نسبت به فضاسازی مناسب شهری و روستایی ویژه دهه مبارک فجر و با توجه به ایام پیش رو از جمله حلول ماه مبارک رجب، میلاد باسعادت امیرالمؤمنین (ع) دقت نظر داشته باشند، عنوان کرد: همچنین موضوع اساسی و اصلی این روزهای کشورمان یعنی انتخابات یازدهم اسفندماه اقدام کنند و موجب تزریق حال و هوای مثبت در جامعه شوند.

وی با اشاره به اینکه در اسفند ماه امسال ۲ انتخابات مهم برگزار می‌شود که می‌طلبد برنامه‌های دهه فجر با شکوه هر چه تمام تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، یادآور شد: برای امیدآفرینی مردم و مشارکت در انتخابات، جهاد تبیین نیز به عنوان یک راهبرد اساسی، سرلوحه برنامه همه دستگاه‌ها قرار بگیرد و مدیران دستاوردها و اقدامات انجام شده را به خوبی برای مردم بازگو کنند.

علیزاده با بیان اینکه دشمنان برای ناامیدی و کاهش حضور مردم در انتخابات از همه ظرفیت‌ها به ویژه رسانه‌های تحت پوشش خود استفاده می‌کنند، گفت: حضور در انتخابات اهداف دشمنان را از جهات گوناگون ناکام می‌کند چراکه با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر اقتدار ایران اسلامی به منصه ظهور خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات محمودآباد از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه مطرح و خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند همه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف در حال فراهم شدن است.

کد خبر 721224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.