خلاصه بازی امارات و فلسطین + فیلم

تیم ملی فوتبال امارات امشب مقابل فلسطین متوقف شد تا راه صعود ایران به‌عنوان صدرنشین گروه سوم جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا هموارتر شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال فلسطین و امارات که در گروه سوم با ایران همگروه هستند، امشب _پنج‌شنبه بیست‌وهشتم دی_ در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های⁧ ۲۰۲۳⁩ آسیا از ساعت ۲۱:۰۰ مقابل همدیگر صف‌آرایی کردند که تیم ملی فوتبال امارات نتوانست از سد فلسطین عبور کند و بازی با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

در دقیقه بیست‌وسوم بازی، تیم ملی فوتبال امارات روی یک ضدحمله از سمت چپ خط‌دفاعی فلسطین به‌سمت دروازه ابن تیم یورش ببرد و ارسال علی صالح به درون محوطه جریمه فلسطین با ضربه سر سلطان عدل‌الامیری به گل نخست بازی برای اماراتی‌ها تبدیل شد.

در ادامه تیم ملی امارات با کارت‌قرمز مستقیمی که خلیفه الحمدی دریافت کرد ده‌نفره شد و فلسطین هم پس از بازبینی صحنه مشکوک در محوطه جریمه امارات، صاحب ضربه پنالتی شد اما تامر صیام این موقعیت مهم گلزنی را از دست داد تا فلسطین فرصت بازگشت به بازی را از دست بدهد.

با این وجود تیم ملی فوتبال فلسطین به حملات خود برای رسیدن به دروازه امارات ادامه داد و دقیقه ۵۰ بازی بدر عبدالعزیز مدافع اماراتی‌ها به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و سرانجام بدون ردوبدل‌شدن گل‌های دیگر در ادامه بازی، امتیازات در کمال ناباوری میان دو تیم تقسیم شد.

کد خبر 721220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.