شاهد انتصاب افراد غیرمتخصص در شهرداری ارومیه هستیم

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در انتصابات اخیر شهرداری شاهد تغییر و تحولات در پست‌های حساس بودیم و افرادی غیر متخصص به جای افراد متخصص جایگزین شدند که این تغییرات به ضرر مجموعه مدیریت شهری و هم شهروندان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، حسین پناهی امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در دیدار با شهردار و مدیران ارشد شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه درهای ساختمان شورا و شهرداری برای همه شهروندان و پرسنل شهرداری باز است، اظهار کرد: طبق شنیده‌ها طی چند ماه گذشته با مراجعه شهروندان و پرسنل شهرداری به مسئولان مجموعه مدیریت شهری یا ساختمان شورای شهر با درهای بسته مواجه شده‌اند که جای بسی تأسف دارد.

وی با انتقاد از انتصابات اخیر شهرداری افزود: در انتصابات اخیر شهرداری شاهد تغییر و تحولات در پست‌های حساس بودیم و افرادی غیر متخصص به جای افراد متخصص جایگزین شدند که این تغییرات به ضرر مجموعه مدیریت شهری و هم شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت پرداخت فوری تمامی مطالبات پرسنل تا پایان سال گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته شده در تدوین بودجه ۱۴۰۱ مبنی بر پرداخت معوقات پرسنل شهرداری نه تنها هیچ گونه پرداختی از معوقات صورت نگرفته که هیچ، بلکه مبالغ معوقات افزایش یافته که شهرداری باید با اولویت ویژه به پرداخت تمامی معوقات پرسنل شهرداری تا پایان سال اقدام کند.

پناهی خاطرنشان کرد: گرچه تغییر و تحول و جابجایی و تغییر مدیران و پرسنل شهرداری از حیطه مسئولیت‌های شهردار بوده ولی با توجه به تغییر تحولات در ترکیب اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و تغییر سیاست‌ها و ریل گذاری‌های جدید برای مجموعه مدیریت شهری، شهرداری در اسرع وقت تغییرات خود را تا تعیین و تکلیف سیاست‌های جدید متوقف کند.

کد خبر 721217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.