شهرداری ارومیه بیشتر مصوبات شورای شهر را نادیده گرفته است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری ارومیه به اکثر مصوبات و شیوه نامه‌های تصویب شده توسط شورای شهر بی توجهی کرده و تعداد زیادی از طرح‌ها و دستورالعمل‌ها وارد فاز کاربردی و عملیاتی نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان غربی، مرتضی منافی در نشست فوق‌العاده مشترک کمیسیون بودجه و امور حقوقی و خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه که در راستای بررسی شیوه نامه اصولی ایجاد مجتمع‌های صنفی در راستای ساماندهی مشاغل برگزار شد با اشاره به ارتقا جایگاه اصلی شورا و انتقاد از حذف مشاور خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: لغو قرارداد مشاور حوزه خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر بی لطفی و جفا در حق تصمیمات کارشناسی شورا و افزایش سطح رفاهی شهروندان در شهر بوده است.

وی افزود: تمامی مصوبات و شیوه نامه‌های تصویب شده در شورای اسلامی شهر لازم‌الاجرا بوده و شهرداری باید به این امر توجه داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست گفت: متأسفانه در خصوص اکثر مصوبات و شیوه نامه‌های تصویب شده شورای شهر بی توجهی صورت گرفته و تعداد زیادی از این طرح‌ها و دستورالعمل‌ها توسط مجموعه شهرداری ارومیه وارد فاز کاربردی و عملیاتی نشده است.

منافی در بخشی از سخنان خود با انتقاد از عدم اقدامات لازم برای ساماندهی مشاغل در سطح شهر توسط شهرداری ارومیه اظهار کرد: با توجه به اینکه در ادوار قبل و در دوره ششم شورا تا به حال تعداد زیادی جلسه در این خصوص برگزار و نظرات کارشناسی در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده، انتقال ترمینال بین شهری و میدان تره بار ارائه شده اما تا به امروز هیچ اقدام قابل مشهودی از سوی شهرداری انجام نشده و تمامی تصمیمات روی کاغذ مانده است.

کد خبر 721214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.