جمع‌آوری و دستگیری ۷۱ معتاد و فروشنده موادمخدر در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر گفت: در راستای اجرای طرح «آرامش در شهر» طی دو روز ۵۳ معتاد متجاهر، ۱۸ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه بلای خانمان‌سوز اعتیاد یک معضل چند وجهی است و برای مقابله با آن باید تمامی ابعاد آن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: پلیس با عزم جدی و راسخ با پدیده شوم اعتیاد مبارزه می‌کند.

وی افزود: به منظور مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با عنوان «آرامش در شهر» با اولویت برخورد با فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت دو روز در سطح شهرستان رودسر اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه در این راستا ۵۳ معتاد متجاهر، ۱۸ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: از این افراد دو کیلو و ۳۳۸ گرم مواد مخدر شامل ۶۹۷ گرم حشیش، ۲۹۳ گرم تریاک، ۶۰ گرم هروئین، ۲۷ گرم سوخته تریاک، ۳۵ گرم شیره تریاک، ۱۲۸ گرم سایر مواد مخدر، ۵۳۰ عدد قرص متادون و ترامادول و تعداد قابل توجهی آلات و ادوات فروش و استعمال مواد مخدر کشف شد.

وی از خانواده‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن هوشیاری و همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 721211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.