لزوم هم‌ترازی المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان با المپیادهای علمی کشور

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: دنبالیم تا المپیاد فیلمسازی در تراز المپیادهای مطرح کشور همچون فیزیک، ریاضی و المپیادهایی که در حوزه علمی برگزار می‌شوند، مطرح و اهمیت آن در سطح کشور برقرار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، میثم بکتاشیان شامگاه _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در آئین افتتاحیه هفتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با بیان اینکه امیدوارم با حضور شما نوجوانان اتفاقات خوبی رقم بخورد، اظهار کرد: در سی‌و پنجمین جشنواره فیلم کودک که امروز افتتاحیه آخرین مرحله و فصل آن را در اصفهان آغاز می‌کنیم، تصمیم گرفتیم المپیاد فیلمسازی را از جشنواره به صورت مجزا برگزار کنیم.

وی افزود: در دوره‌های گذشته المپیاد و جشنواره باهم برگزار می‌شدند و این هم‌زمانی باعث می‌شد المپیاد در شلوغی‌های جشنواره گم شود؛ به این دلیل که این موضوع یکی از اساسی‌ترین رسالت‌های جشنواره کودک و نوجوان محسوب می‌شود، تصمیم بر این شد که باید این به‌صورت مجزا و تخصصی اجرا شوند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این المپیاد با همکاری بنیاد فارابی به طور مجزا برگزار شد، تصریح کرد: دنبالیم تا المپیاد فیلمسازی در تراز المپیادهای مطرح کشور همچون فیزیک، ریاضی و المپیادهایی که در حوزه علمی برگزار می‌شوند، مطرح و اهمیت آن در سطح کشور برقرار شود.

بکتاشیان با بیان اینکه شما نوجوانان در المپیاد نقش به‌سزایی دارید، افزود: امیدواریم شما نوجوانان که عصاره این المپیاد هستید و از بین هزاران نوجوان کشور به این مرحله رسیده‌اید، در این چند روز فیلم‌های خوبی تولید کنید تا به داوری برسد.

وی با اشاره به اینکه شما نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند، گفت: می‌دانیم تمدن ایران اسلامی به دست شما ساخته خواهد شد؛ در همین راستا امیدواریم با تلاش شما، اساتید، خدمتگزاران و والدینی که شما در همه نقاط زندگی همراهی کردند، این اتفاق بزرگ را به خوبی رقم زده و المپیاد را در تراز المپیادهای بالا مطرح کنیم و برگزیدگان آن را به‌عنوان نخبگان فرهنگی و هنری این کشور به طور ویژه اهمیت قائل شویم.

کد خبر 721196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.